PRESIDENTSKIFTE

onsdag 19 juni 2024 17:00-19:00, House of Blues, Borganäsvägen 28, 78433 Borlänge, Sverige

Presidenterna

Presidentskifte med buffé den 19 juni 2024

Åsa Lindqvist och Peter Nyvall kommer att intaga presidentposterna det kommande verksamhetsåret 2024 – 2025. Presidentkedjan överlämnades seremoniellt av Monica Lundin till Åsa Lindqvist.

Paul Harris Fellowship utdelades högtidligt till Monica Lundin. Monica som varit vår klubbpresident två år i rad, visar ett stort patos för välgörenhet och världsförbättring. Monica uppvisar stor glädje, energi och värme i sitt ideella arbete inom Rotary.

Monica är överraskad, rörd och mycket glad för denna den mest prestigefyllda utmärkelse man kan erhålla inom Rotary. Monica tackar för utmärkelsen och för att få vara aktiv i vår Rotaryklubb. Det är en värdefull tid.

Peter Nyvall skisserar så framtiden för vår Rotaryklubb. Minglet fortsätter och väl mött den 23:e augusti.

Tack för dagens glada och minglande möte! Ha en god sommar!

Veckobrevskrivare, Ramon Wåhlin